Veelgestelde vragen

Inloggen lukt niet, wat moet ik doen?
Als je via deze website boekt dan hebben we op zijn minst je e-mailadres nodig. Dat kan je hier geven, maar het kan ook tijdens het afronden van je bestelling. Let op! Je inloggegevens van voor 4 september 2023 werken niet op deze nieuwe website. Gebruik bij voorkeur wel hetzelfde emailadres om bestelgegevens, zoals als reeds gekochte tickets, op de halen.

Waarom ontvang ik de mail met inlogcode niet?
Controleer de ongewenste mail, vooral bij Gmail en Hotmail.
Wanneer de spamfilter heel streng staat dan komen soms onze e-mails niet binnen, je moet ons dan als gewenste afzender markeren. 

Heb je verder nog problemen met inloggen of hulp nodig, mail ons dan kassa@demaagd.nl of bel +31 (0)164 700219 (wo t/m vr van 13:00 tot 16:00). Op woensdag van 11:00 tot 16:00 kun je zelfs in de foyer van De Maagd terecht met je vragen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Als je je wachtwoord bent vergeten, klik dan hier en volg de instructies op je scherm.

Ik wil mijn persoonlijke gegevens wijzigen
Ga, nadat je bent ingelogd, naar je profiel om je gegevens aan te passen.

Ik krijg bij het online reserveren steeds de melding 'winkelwagen leeg'
Controleer in de instellingen van je internetbrowser of de 'cookies' aanstaan, dit is noodzakelijk.
Kijk ook of je uitgelogd bent na een vorige bestelling (kan ook in een andere internetbrowser zijn).

Ik heb een digitaal tegoed
Bij het afronden van je bestelling krijg je de vraag of je digitale tegoed moet worden verrekend. De hoogte van je tegoed kun je zien in je account en op de homepage mits je bent ingelogd.

Hoe weet ik welke plaatsen ik heb?
Je stoelnummers staan vermeld op het toegangsbewijs dat je, bij een online bestelling, per e-mail hebt ontvangen. Stoelnummers staan ook op de toegangsbewijzen die door de kassa zijn uitgeprint.

Het kiezen van plaatsen lukt niet
Om van de zaal geen 'gatenkaas' te maken kan het zijn dat de stoelen die je kiest niet aansluiten, waardoor het systeem de keuze weigert. Herhaal dan de bestelling voor andere plaatsen of neem contact met ons op (+31 (0)164 700219) indien er geen andere keuzemogelijkheden meer zijn.

Ik krijg een foutmelding, wat nu?
Wij adviseren je om alle stappen van bestellen nog eens te controleren. Bij herhaalde foutmeldingen kun je contact opnemen met de dagkassa, +31 (0)164 700219.

Kan ik bij online bestellen theaterbonnen of tegoedbonnen gebruiken?
De Podium Cadeaukaart en VVV Cadeaukaart kan gebruikt worden om online te betalen. De code die je daarvoor nodig hebt bevindt zich onder de strip op de achterzijde.

Kan ik een online bestelling ook aan de kassa betalen?
De betaling van online bestellingen gaat via iDEAL,  of creditcard. Je kunt deze niet aan de kassa betalen.

Ik zie de voorstellingen niet in Mijn Agenda
Een bevestigingsmail krijg je vrijwel gelijk na je bestelling, maar het verschijnen van je voorstellingen in Mijn Agenda duurt wat langer. Zie je uiteindelijk niets? Dan is de kans groot dat dat je bent inglogd met een ander emailades dan waarmee je de tickets hebt gekocht.

Ik heb mijn e-tickets niet ontvangen via de e-mail
Ben je ingelogd? Ga dan naar mijn agenda. Daar staan je tickets met de mogelijkheid om ze te downloaden. Het kan even duren voordat je bestellingen in Mijn Agenda verschijnen. 

e-tickets downloaden lukt niet
Je klikt om e-tickets te downloaden en dan gebeurt er niets. Waarschijnlijk wordt dan de popup geblokkeerd. In Chrome zie je dat bijvoorbeeld rechtsboven (zie afbeelding). Kies voor het toestaan van popups voor www.demaagd.nl Lukt het niet, neem dan even contact met ons op.

Ik heb aangegegeven om mijn kaartjes per post toegestuurd te krijgen, maar heb deze nog niet ontvangen.
Wij doen bestelde kaarten iedere donderdag op de post. Bestel je bijvoorbeeld op vrijdag? Dan duurt het minimaal een week voordat je de kaarten ontvangt.
Na 10 dagen nog niets ontvangen? Neem dan contact op met de kassa: kassa@demaagd.nl

Kan ik mijn kaartjes bij verhindering annuleren?
Annuleren kan tot 24 uur vóór aanvang voorstelling via kassa@demaagd.nl. Voor geannuleerde tickets ontvang je altijd een digitaal tegoed (onbeperkt geldig). Hiervoor rekenen wij € 2,25 administratiekosten per kaartje. Het digitale tegoed komt op je account te staan en is niet inwisselbaar voor contanten.

Moet ik ook een kaartje kopen voor mijn kind bij een jeugd/familie voorstelling?
Ja, ook als je het kind op schoot neemt.

Kan ik blauwe munten van De Maagd nog inleveren?
De blauwe munten van De Maagd kun je niet meer inleveren. Die waren tot en met 31 december 2023 geldig.

Kan ik, bij een voorstelling inclusief consumptie, uit het gehele assortiment kiezen?
Ja.